Du kan vinna Sayan Isakssons kokbok

IMS STIGE SWE new ad

Att sociala medier är ett kraftfullt verktyg i din marknadsföring är ett känt faktum sedan länge.
STIGE/Creaprint har nu startat en kampanj med annonsering på Google Adwords, Facebook och MatchAd för att sprida budskapet om klimatsmart produktion. ”Böcker från solcellsenergi”
Kanske har du sett annonserna, kanske inte.

Vi vill med denna kampanj berätta för nya kontakter om fördelarna med klimatsmart produktion och som tack för det får de ett exemplar av Sayan Isakssons kokbok som ett exempel på vad som är tryckt med solcellsenergi.

Till dags dato vet vi att drygt 700 personer har klickat på annonserna och besökt våra webbplatser och att annonserna har visats nästan
1,2 miljoner gånger under den månad som vi kört kampanjen.
Det bästa med denna typ av marknadsföring är att vi exakt kan mäta resultatet och att kostnaden är löjligt låg.

Vill du också ha chans att få en kokbok?
Vi har beslutat oss för att också lotta ut böcker till våra befintliga kunder. Trots att ni redan vet fördelarna med klimatsmarta lösningar.
Så tänker vi…

Gå direkt till webbplatsen här:
http://www.stige.it/eng/index.html

Förmågan att göra nytta genererar framgång.

/Jonas

 

Om creaprint.se

Jag har jobbat i den grafiska industrins tjänst sedan 1983. Jag har hunnit gå igenom fotosättning, de första digitala scannrarna, desktop publishing, PageMaker, QuarkX-press, Acrobat, InDesign, Photoshop, triplex, quadroplex, arkoffset, rulloffset, trådbindning, limbindning, wire-o, klammerhäftning, ICC-profiler, color management, utskjutning, seglaminering, variabeldata, och mycket mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentarer inaktiverade.