Produktutveckling

Vi har i många år fått förtroendet att producera Motormännens Sverige Vägatlas. Ni vet den med de röda plastpärmarna.
Inför årets produktion blev jag kontaktad i ett tidigt skede för att undersöka möjligheterna med att realisera kundens idé till utveckling av produkten.
Tillsammans kom vi fram till på vilket sätt det kunde genomföras. När dessutom prislappen för utförandet höll sig inom vad det är värt så körde vi igång.

Resultatet blev att vi producerade en Pysselbroschyr som ligger bifogad i atlasen.
Den innehåller diverse olika aktiviteter som främst barnen kan sysselsätta sig med under långa bilfärder medan de vuxna fokuserar sig på bilkörning och kartläsning.


Trafikmärkes-bingo, vägskylts-problem, labyrinter,  färgläggning, djurbingo, skapa egna trafikmärken, fönster-bingo, sudoku, luffarschack, räkna fordon, och klistermärken m.m. bidrar till att resan känns kortare än  tidigare.

Vi tackar för förtroendet och hoppas att det ska höja värdet på produkten.
Jag behöver väl inte säga att jag själv har lagt in en bilen.

Kör försiktigt och ha kul på resan!
Målet är ingenting, resan är allt./Robert Broberg

/Jonas

Om creaprint.se

Jag har jobbat i den grafiska industrins tjänst sedan 1983. Jag har hunnit gå igenom fotosättning, de första digitala scannrarna, desktop publishing, PageMaker, QuarkX-press, Acrobat, InDesign, Photoshop, triplex, quadroplex, arkoffset, rulloffset, trådbindning, limbindning, wire-o, klammerhäftning, ICC-profiler, color management, utskjutning, seglaminering, variabeldata, och mycket mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera